Hello 2013

2013/01/08

Image

Egy statisztika szerint az emberek 12 %-a tudja beváltani az új évben a magának tett ígéreteit.Sokan sportolni, fogyni szeretnének vagy lemondanak a cigarettáról, elhatározzák, hogy egészségesebben élnek.A siker nem garantált, de ha van egy jó tervünk, akkor akár sikerülhet is.

Így vagyok ezzel én is, szükségem van egy tervre, egy BOLDOGSÁG TERVRE

Január    

Dokumentálás!                                                                                                                                                                                                             

  • Indíts blogot!
  • Vezess naplót!
  • Rendszerezz, dobd ki, rakd el!
  • Oszd be az idődet!

together

Egy oldal, ami egy kicsit terápia is volt ugyanis decemberben szinte végig beteg voltam és amikor jobban lettem, mondhatom azt, hogy meggyógyultam muszáj volt alkotnom.

Felhasználtam:Studio Calico Handmade kit,MME pecsét,akrilfesték,Scrapfellow chipboard, tortacsipke

5 hozzászólás “Hello 2013”

  1. Ági Biro Says:

    Mindegyikhez kitartást! Nagyon tetszik az oldalad… bár melyik nem?:)
    Gratulálok az új blogodhoz! Töltsd fel sok-sok szép alkotással és bejegyzéssel!
    BÚÉK! 🙂

  2. {Timi} Says:

    Minda4en gondolkozom 🙂 Én várom a szuper oldalaidat!:)

  3. Rika Says:

    A régi blogod is klassz volt, kíváncsi vagyok, ez mennyiben lesz más. Minden esetre jól kezdődik, egy igazán szép alkotással 🙂 Egyébként hasonlóan kezdtem az évet, a rendszerezésen túl vagyok.


  4. Én is ide találtam Gratulálok az új blogodhoz, bár akárcsak Ági, én is szerettem a régit. Emlékszem, 5 évvel ezelőtt az elsők között voltál, akire rátaláltam sb körökben, akkor is és a mai napig nagyon isnpirálnak a munkáid! Kívánok neked minden jót, különösen, sok sok szép oldalt! BUÉK!


hozzászólás

